Online mogelijkheden bij Van Sprundel Mobiliteit.

MOCHT U NIET IN DE GELEGENHEID ZIJN OM LANGS TE KOMEN DAN KUNT U OOK TELEFONISCH EEN (VIDEO)AFSPRAAK PLANNEN. WIJ KIJKEN SAMEN MET U NAAR DE MOGELIJKHEDEN.

Nu ook Nederland getroffen wordt door de uitbraak van het coronavirus realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen.

Onze showroom is gewoon open met uitzondering van de koopavond. In deze bijzondere situatie willen we u graag van dienst zijn. Wij begrijpen dat live contact soms wat lastig is of risico’s met zich meebrengt. Om dit te vermijden, plannen wij zoveel mogelijk bezoek op afspraak.

AFSPRAAK EN TAXATIE OP AFSTAND.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn om langs te komen dan kunt u ook telefonisch een afspraak inplannen, zo kunnen wij samen met u kijken naar de mogelijkheden.

Mogelijkheden voor afspraak of taxatie op afstand.

ONLINE DIENSTVERLENING.

Wanneer u een auto op het oog heeft bieden wij graag onze online dienstverlening aan. Hiermee willen we u laten weten dat we alles volledig online of door middel van een video call kunnen regelen. Wij garanderen dan ook een beschrijvingsgarantie van onze zijde.

> Bekijk hier de voorraad online

Indien gewenst kunnen we uw inruilauto bij u thuis taxeren en de auto die u op het oog heeft meenemen zodat u deze kunt bekijken. Informeer naar de voorwaarden en mogelijkheden!

Bij Van Sprundel staan onze verkoopadviseurs klaar om uw favoriete auto te laten zien en uw vragen te beantwoorden in een persoonlijk (video)gesprek.

Welke voorzorgsmaatregelen treffen wij?

  • Al onze collega’s werken volgens de voorschriften van het RIVM en de Rijksoverheid.
  • In al onze werkplaatsen en showrooms treffen we extra maatregelen voor extra hygiëne.
  • We proberen zo contactloos mogelijk te werken en denken graag met u mee.
  • We wassen onze handen met grote regelmaat.
  • We zorgen voor voldoende afstand.

Wanneer u zelf klachten als hoesten of koorts ervaart, dan willen we u verzoeken uw bezoek uit te stellen. Heeft u een afspraak en ervaart u dergelijke klachten? Neem dan contact met ons op om deze op een ander moment in te plannen. Wij denken graag met u mee.

VEEL GESTELDE VRAGEN:

Mijn auto heeft onderhoud of een reparatie nodig. Kan dit nog steeds?
U bent van harte welkom. U kunt zonder problemen een afspraak bij ons inplannen. Uiteraard met de voorzorgsmaatregelen zoals wij deze bovenstaand hebben omschreven.

Ik heb een afspraak ingepland, maar kan/wil nu niet naar jullie vestiging. Kan ik mijn afspraak verzetten?
Indien u niet in de gelegenheid bent bieden wij u de mogelijkheid om uw auto thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Geef dit aan in het opmerkingenveld met vermelding van het ophaaladres bij het maken van de online afspraak. U kunt uw afspraak ook verzetten naar een andere datum. Neem hiervoor contact op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar kan/wil niet naar de showroom. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via al onze beschikbare kanalen zoals bijvoorbeeld Facetime, video, e-mail, telefoon of WhatsApp. Neem gerust contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Ik heb op korte termijn een afspraak voor de aflevering van mijn auto, maar kan/wil hem nu niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?
U bent van harte welkom. Uiteraard met de voorzorgsmaatregelen zoals wij deze bovenstaand hebben omschreven. Indien gewenst kunnen wij nadat u de auto heeft opgehaald de aflevering telefonisch of via een videogesprek voortzetten. Ook is het mogelijk om de uitgebreide aflevering op een later moment in te plannen. Wilt u toch uw afspraak verzetten? Neem dan contact met ons op.

Heeft u verdere vragen? Wij helpen u graag verder!

Van Sprundel
Acties

Voorraad

Werkplaats afspraak
maken

Werkplaats

Onze Occasion voorraad

Voorraad

Uw auto
inruilen

Inruilen

Blijf op de hoogte met de maandelijkse Van Sprundel nieuwseditie