Welke voorzorgsmaatregelen treffen wij?
- Al onze collega’s werken volgens de voorschriften van het RIVM en de Rijksoverheid.
- In al onze werkplaatsen en showrooms treffen we extra maatregelen voor extra hygiëne.
- We proberen zo contactloos mogelijk te werken en denken graag met u mee.
- We wassen onze handen met grote regelmaat.
- We zorgen voor voldoende afstand.
Wanneer u zelf klachten als hoesten of koorts ervaart, dan willen we u verzoeken uw bezoek uit te stellen. Heeft u een afspraak en ervaart u dergelijke klachten? Neem dan contact met ons op om deze op een ander moment in te plannen. Wij denken graag met u mee.
Veel gestelde vragen:
Mijn auto heeft onderhoud of een reparatie nodig. Kan dit nog steeds?
U bent van harte welkom. U kunt zonder problemen een afspraak bij ons inplannen. Uiteraard met de voorzorgsmaatregelen zoals wij deze bovenstaand hebben omschreven.
Ik heb een afspraak ingepland, maar kan/wil nu niet naar jullie vestiging. Kan ik mijn afspraak verzetten?
Indien u niet in de gelegenheid bent bieden wij u de mogelijkheid om uw auto thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Geef dit aan in het opmerkingenveld met vermelding van het ophaaladres bij het maken van de online afspraak. U kunt uw afspraak ook verzetten naar een andere datum. Neem hiervoor contact op.
Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, wat zijn de mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via al onze beschikbare kanalen zoals bijvoorbeeld Facetime, video, e-mail, telefoon of WhatsApp. Neem gerust contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.
Heeft u verdere vragen? Wij helpen u graag verder!